Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Διψά η ψυχή μου τον Κύριο και με δάκρυα Τον αναζητώ



Διψά η ψυχή μου τον Κύριο και με δάκρυα Τον ζητώ. Πως να μη Σε ζητώ; Συ με ζήτησες πρώτος και μου έδωσες να γευθώ την γλυκύτητα του Αγίου Πνεύματος, και η ψυχή μου Σε αγάπησε έως τέλους. Το ιλαρό και πράο βλέμμα Σου έθελξε την ψυχή μου. Τι να σου ανταποδώσω, Κύριε, ή ποιόν αίνο να Σου προσφέρω; Συ με έκτισες, Συ με φώτισες με το άγιο βάπτισμα, Συ συγχωρείς τα αμαρτήματά μου και μου δίνεις τη χάρη να κοινωνώ το τίμιο Σώμα και Αίμα Σου. Δώσε μου τη δύναμη να μένω πάντα κοντά Σου.

Το Άγιο Πνεύμα είναι αγάπη. Κι αυτή η αγάπη πλημμυρίζει όλες τις ψυχές των ουρανοπολιτών αγίων. Και το ίδιο Άγιο Πνεύμα είναι στη γη, στις ψυχές όσων αγαπούν τον Θεό. Εν Πνεύματι Αγίω όλοι οι ουρανοί βλέπουν τη γη, ακούγουν τις προσευχές μας και τις προσκομίζουν στον Θεό.

Διψά η ψυχή μου τον Κύριο και με δάκρυα Τον αναζητώ.

[Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας εδώ

Διαβάστηκαν περισσότερο..