Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

Ευχή όλων είναι, να έχουμε "Καλή Απολογία"



Ακούσαμε χθες Κυριακή των Απόκρεω το Ευαγγέλιο 
της Κρίσεως. 

Όσο και εάν φαίνεται δύσκολη η παρακάτω σκέψη, θα πρέπει 
να την αγγίξουμε. 

Ας υποθέσουμε ότι θα κλείσουμε τα μάτια μας σήμερα και αύριο θα τα ανοίγαμε εμπρός στο θρόνο Του Θεού. 

Θα του λέγαμε αμέσως "τα καλά μας":
-Ξέρεις Θεέ μου, ποιός είμαι εγώ;
°Κάνω συνέχεια 
αναρτήσεις θεολογικές.
°Διαβάζω βιβλία Αγίων.
°Είμαι Ιερέας. 
°Συμμετέχω στο Φιλόπτωχο.
°Είμαι κατηχητής.
°Ολοι μου έλεγαν, οτι είμαι καλός.
°Κράτησα την ηθική.
°Προσευχόμουν.
Και πολλά άλλα...

Και ο Θεός - Κριτής θα άκουγε...
Η ερώτηση Του θα ήταν απλή και ουσιαστική:

-Σ' όλα τα παραπάνω με "είδες";

Τη συνέχεια να τη δώσει 
ο καθένας μόνος του.

Ευχή όλων είναι, να έχουμε "Καλή Απολογία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας εδώ

Διαβάστηκαν περισσότερο..